piątek, 14 lutego 2014

Wózek inwalidzki

Nieprzyjemna operacja kolana to już przeszłość. Teraz kolejne tygodnie w gipsie. Co prawda najgorsze chwile już za mną, ale czeka mnie trwająca parę tygodni rekonwalescencja. Leżenie w łóżku było dla mnie męczarnią. Co prawda miałam mnóstwo czasu,aby trochę poczytać i nadrobić zaległości, ale zakaz ruchu mnie męczył. Postanowiłam wypożyczyć wózek inwalidzki. Nie jest to nazbyt kosztowne. To fajna koncepcja, w szczególności, że często potrzebujemy wózka na niedługi czas, a nie na stałe, dlatego nie opłaca się wydawać pieniędzy bez potrzeby. Usłyszałam także, że można wypożyczyć tak zwane wózki aktywne, które umożliwiają inwalidom uprawiać każdy rodzaj sportu. Wiele więcej na temat wypożyczania wózków i łóżek rehabilitacyjnych: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz